Ακολούθησαν παράπονα 300 ατόμων μέχρι η ΑSA (Advertising Standards Authority) να βγάλει απόφαση ότι
The Advertising Standards Authority (ASA) has concluded that the “There’s probably no God” bus ad campaign by the British Humanist Association is not in breach of the advertising code. The ASA will therefore not launch an investigation and the case is now closed.Η δήλωση των Χριστιανών καταλαβαίνετε ότι είναι breach of the advertising code επιμένοντας εδώ και 2000+βάλε χρόνια για κάτι που ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ, ΛΕΜΕ. Το επιχείρημά τους είναι ότι "για μας ισχύει, διότι αυτό είναι το δόγμα μας". Αν εφαρμόσουμε όλι τα προσωπικά μας δόγματα με το ζόρι στους άλλους, ο κόσμος θα ήταν λιγότερο ευχάριστος. Αν θέλετε να δηλώσετε την αντίθεσή σας, η αίτηση είναι εδώ.
0 comments:
Post a Comment